Dat is de vraag die op ieders lippen ligt, na de voorbije dagen waarin de Sloveen iedereen fietsles geeft. De rit van vandaag gaf nou niet echt hoop voor de rest, want ook vandaag ging het omhoog en dan bedoel ik ook echt omhoog. We startte vandaag in Pau en de weg zou gaan leiden tot aan de top van de Superbagnères. We gaan tevens officieel de derde koersweek alweer in en als Visma/LAB er nog iets van wil maken, dan moet het snel gebeuren. Ook gelet op de ruime achterstand die Jonas Vingegaard (ruim 4 minuten) nu al heeft op Pogacar.
“Neemt Pogacar een snipperdag of wordt er ook vandaag hard gekoerst?” verder lezen