Wel of geen geel?

Gisteravond in Vive le Velo (Belgisch programma omtrent de Tour de France en te vergelijken met onze Avondetappe) was er een interessant schouwspel voor en tijdens de etappe van gister. Vooraf verklapte Tim Wellens (wellicht De superknecht van Pogacar) dat zijn ploeg UAE niet veel moeite zou doen om de gele trui te verdedigen. Pogacar is slim en weet dat als hij de gele trui wil behouden, dat zijn ploeg iedere dag zou moeten rijden om de trui te verdedigen. Dan is het beter om met zijn voorsprong op de concurrenten reactief te fietsen. Een beetje de Indurain tactiek van de jaren 90.

“Wel of geen geel?” verder lezen